Dinsdag 23 april Verdrietige dag die wel weer goed komt

23 april 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vanmorgen ontbijten in het hostel. Daar spreken we Joris uit Utrecht. Vertellen dat onze buurman morgenavond komt (Yowan). Er is vanavond "braai" en daar doen we graag aan mee.

Vandaag de grote dag we gaan naar Robbeneiland.

Eerst geld halen maar dat verliep bij de ING niet goed maar we hebben meer rekeningen. Gelukkig.

We wandelen na een rustig ontbijt naar Waterfront om daar de yuppen buurt te aanschouwen en het museum voor de moderne kunst te bewonderen, van buiten. Op de laatste dag bezoeken we die, dat is zeker.

Op tijd bij de boot zijn, want je mag hem niet missen. Kijk nog even op de telefoon. Oh oh oh nee, de boot gaat niet ivm het weer. Te gevaarlijk. Te veel wind. Erica loopt vol in tranen, hoe is het mogelijk dat ik er niet naar toe ga, dit was onderdeel van mijn grote wens?

Dan maar nu naar het museum en kijken of we om kunnen boeken voor de laatste dag in Kaapstad 9 mei .

Prachtig museum in een oude graansilo. Echt je kunt je ogen niet geloven zo mooi gedaan foto's volgen. Heerlijk rond gekeken en ook dankbaar dat we nog een herkansing krijgen.

Nu zitten we bij de braai. Morgen op reis met de trein naar Matjiesfontein en daar hebben we geen internet.  De doorreis daarna is een nachttrein naar Joburg en dus vermoedelijk pas zaterdag weer in de lucht.

Dan weer nieuwe verhalen of bij eerdere mogelijkheid misschien eerder. We gaan ook een beetje uitrusten en lezen, want intensief is het wel.

TOCH EEN GOEDE DAG MET EEN 8 ALS CIJFER.

1. A3anne:
    23 april 2019
    Ai dat is ondanks alle belevenissen wel erg balen. Dit zou je hoogtepunt worden! Ik kan me de teleurstelling voorstellen! Ik duim voor de 9 Mei als bijzondere belevenis! 💋❤️ Dikke knuffel voor de meiden die al op 8 zitten 😉😃
  2. Petra:
    23 april 2019
    Jeetje wat een teleurstelling moet dat geweest zijn. We duimen voor jullie mbt 9 Mei. Geniet lekker verder het gaat vast en zeker goed komen.
  3. Bep:
    24 april 2019
    Jammer Eer dat het niet doorging. Daar wilde je zo graag naartoe. Hopelijk lukt het de volgende keer.
  4. Marilyn:
    24 april 2019
    Jammer hoor... Maar we duimen 👍👍👍 voor 9 mei, dat het dan wel doorgaat...
    Yowan inmiddels ook gearriveerd om 17.30u vanmiddag in het hostel... Benieuwd of hij Joris inmiddels ontmoet heeft...
    Hopelijk hebben jullie goed weer, Zuid-Afrika was in het nieuws omtrent slecht weer