Dinsdag 30 april

30 april 2019

Eigenlijk weer een lange reisdag terug na Joburg. In de bus was het rustiger en vertraging bleef uit.

De Uber duurde lang want spitstijd in Joburg  We hebben deze keer een ander hotel, in een andere wijk. Zo die rit was echt anders. Wat een drukte en een bende op straat. Niet veilig voelen snap ik hier volledig. Voor hotel dus veilig uitgezet (drop off Erica zei de stem van de tomtom) 😂😂😂

Het hotel is een art hotel. Geweldig wat een gebouw en onze kamer is een studio. Kijk de foto's.

Uit eten om de hoek werd toch naast ons. De straat om de hoek was te onbetrouwbaar om verder te gaan. Eindelijk een echte Zuid Afrikaanse maaltijd "Boerwors" (braadworst) was lekker en nog 2 mannen aan tafel, waarvan ėén een zuidafrikaander =wit, even mee gekletst.

Morgen weer een nieuwe dag.

1. Corry Heidema:
    Ha zussen,
    Wat een enerverend reisverhaal, iedere dag kijk ik er weer naar uit om het te lezen. Ga zo door zou ik zeggen, knuf Corry
  2. A3anne:
    30 april 2019
    Heerlijk om zo mee te reizen!
  3. Elly:
    30 april 2019
    Fijn dat Über je voor de deur afzet!
    En je naast de deur kunt eten. Wel zo veilig. Was de braadworst lekker?
  4. Marilyn:
    30 april 2019
    Leuk om te lezen jullie reisverhalen... Kijk er elke dag naar uit.... Yowan schrijft helaas niet zo frequent...
    Dus hier niet zo veilig op straat, jammer.. Maar gelukkig de Uber die je voor de deur afzet en een eettent naast de deur
    NOG veel plezier komende dagen buufies.. 😁
  5. Ieke en Dagmar:
    1 mei 2019
    Hi lieve Eer en Hen, ik heb vrij vandaag en werd blij verrast met jullie reisverhalen. We hebben
    alles bekeken en een beetje meebeleefd😁 Wat een reis, zeg...