Zaterdag 20 april 2019

20 april 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Wakker worden, na een goeie nachtrust, in hostel Backpack in Kaap stad.  Na  kopje nescafe, oppad. Ontbijt onderweg kopen, want dat is niet inbegrepen. We gaan treinkaartjes kopen, voor woensdag. Daarna een beetje rond scharrelen in de stad. Ogen uitkijken, mensen zien, huizen en gebouwen bewonderen, bergen aanschouwen, oceaan voelen, en slot het voetbalstadion aanraken.

Om 16.00 trekken de zwerfjongens bij elkaar, ėėn grote kluwen tasjes, dekens en dozen. Er zijn veel zwerfjongens.  Bieden graag hulp bij oversteken, parkeren en op spullen passen.

We hebben de marathon van Kaapstad gemist. Wel eenlosse renner uit een koffie tentje zien strompelen. Nummer en medaille om.

Wij hebben genoten van onze allereerste dag in Zuid-Afrika.

1. Klaske:
    20 april 2019
    Wauw lieve meiden, het grote avontuur is begonnen. Ik wens jullie een geweldig prachtige reis - erg leuk om het hier via jullie blog te volgen! Liefs
  2. A3anne:
    21 april 2019
    Wat een heerlijkheid. Jullie zijn in een mooi avontuur gestapt! Ik ga je volgen💋❤️
  3. Tallien van der:
    21 april 2019
    Veel plezier!! Lekker slenteren langs waterside is heerlijk. Voor Robbeneiland online boeken, kan soms druk zijn. Geniet ze! Jan en Tallien
  4. Bep:
    21 april 2019
    En nu genieten nu je er bent. Je droom is begonnen.
    Bep en Leo